Emprant GMail com a correu corporatiu
 
 
Enllaç permanent Artuditu
dimarts, d’agost 22, 2006 - 5:29 p. m.
 
 
Ja fa dies, potser un mes, que vaig demanar a Google de participar a la fase Beta del GMail per a correu corporatiu.

És a dir, emprant la infraestructura de Google i els seus programes, però amb correus que tinguin el nostre domini.

El cas és que tot i que darrerament se li escapen més correus SPAM que abans (segurament pq l'adreça de correu fa més temps que existeix), el filtre de Google és dels millorets que he provat.

Quan em vaig registrar vaig llegir que m'avisarien, però com que no em deien rés, avui he tornat a registrar-me, i m'he trobat amb l'agradable sorpresa que ja havia estat aprovada!!!!

Així que m'he posat a configurar el meu servidor de DNS pq els registres MX apuntin als que m'ha enviat la gent de Google, i en mitja horeta ja ha quedat operativa, amb el logotip de l'empresa i el correu amb el corrector català: Genial!

De moment tot es Beta, i ja aniré informant del que vagi succeint.

Etiquetes de comentaris: ,


 
 
 
     
Comentaris: Publica un comentari a l'entrada



<< Home